Bayi Yönetim Sistemi ile mevcut bayilerin tüm bilgi, satış ve işlemlerine anlık olarak ulaşabilir, bayiler ile merkez arasındaki iletişimi sağlayabilirsiniz. Tüm stok, sipariş ve tedarik sürecini yönlendirebilirsiniz. Ayrıca yeni bayilik başvurularını, bayilik satışlarını ve açılış süreçlerini adım adım takip ve organize edersiniz.

Operasyon Yönetimi

Franchise, şube, bayi veya merkezlerin tüm bilgilerine anında erişim sağlar. Tüm süreçler çevrim içi yönetilir. Royalty hesaplamaları otomatik yapılır.

Yardım Masası ve Eğitim

Tüm bayilerle destek talep sistemi üstünden sorun çözümü ve talep bildirimi yapabilir, uzaktan eğitimlerle zaman kazanırsınız.

Raporlama, KPI, Analizler

Şubelerin satışlarını anlık görüntüleyebilir, istenilen aralıktaki hedeflerine ve gerçekleştiremelerine göre raporlar alınabilir.

Ana Modüller

  • Merkez şube, şube yöneticisi ve personel bilgilerine kolay erişim
  • Farklı bölgeler için farklı tarife ve kampanya tanımlama
  • Performans izleme, anlık satış ve ciro görüntüleme
  • Destek talep sistemi ile çevrimiçi profesyonel sorun yönetimi
  • Hedefler belirleme ve gerçekleştirme verileri analizi ve raporları
  • Akıllı takvim ve görev sistemi rutinleştirilen iş yönetimi
  • Toplu SMS ve e-posta gönderimi

Ürün Sitesi

Franchise merkezleri, yeni Bayi / Şube / Franchise / Merkez başvurularının alınmasından merkezle şubelerin etkileşimde bulundukları tüm konuları sistem üstünden yürütebilirler.

Alt Modüller

Kolaylaştırılmış süreçler ve iş akışları ile tüm lokasyonlardan erişim sağlanır. Rutin işleri otomatize ederek size ve franchise ağınıza zaman kazandırır.
Her bölgeye göre merkezden farklı satış fiyatları tanımlanabilir. Satışlara dönemlerine göre indirimler uygulanabilir.
Çevrim içi anlık satış görüntüleyebilme özelliği ile tüm ciroların tarih bazında listelenmesi ve analizi yapılabilir.
Tüm bayilerle destek talep sistemi üstünden sorun çözümü ve talep bildirimi yapılabilir. Tüm çalışanların performans değerlendirmeleri ve prim hesaları sistem üstünden yapılabilir.
Tüm satışların kayıtları tutulur. Taksit veya peşin seçeneği ile ödenen tutar ve kalan tutarlar görüntülenir.
Rutin işler için otomatik görevler oluşturulur ve iş takvimine eklenir.İstenen işler takvimdeki görevlere eklenir. Görevler kategorilerine göre ayrılabilir.
Standart belgeleri, önemli dokümanları arşivleyebilir veya paylaşabilirsiniz. Kategorilerine göre dosyaları organize edebilirsiniz.
Önemli haber ve duyuruları organizasyondaki herkesle paylaşabilirsiniz. Duyurulara dosya ve resim eklenebilir. Duyuru okundu bilgisi de paylaşılabilir.
Üyelere veya müşterilere özel, ilgili alanların otomatik doldurulduğu güncel raporlar oluşturulur. Üye sözleşmeleri, kayıt sözleşmeleri, kampanya sözleşmeleri gibi özelleştirilmiş raporlar hazırlanabilir.
Tüm şubeler, çalışanlar, üyeler veya müşterilerin güncel listesine ulaşabilirsiniz. Listede filtreleme veya sütundaki veri tipine göre sıralama yapılabilir.
Bayilere veya kişilere özel hedefler belirlenerek gerçekleştirilenlere göre hesaplamalar yapılabilir. Otomatik royalty ler hesaplanır. Gün, hafta, ay, dönemlere göre veya istenilen tarihler arasında hedef ve gerçekleştirmeler ciro bazlı veya gerçekleştirme yüzdesi olarak hesaplanılabilir.

Franchise Takip ve Yönetim Bilgi Sistemi

Franchise merkezleriniz kendi lokal pazarlarında gelişirken, çözümlerimizle bayi ağınızı genişletebilir, franchise operasyonlarını yönetebilir ve şubelerinizle işlerinizi hızlandırabilirsiniz.